Zpět na seznam článků

Publikováno 16.05.2017

Naše zákaznice paní Dubcová: Bez Autotýmu bychom dali za opravy desetitisíce

Paní Dubcová si s manželem v březnu vyhlédla Volvo XC60. Kontaktovala nás, náš zástupce auto zkontroloval a objevil vady, na místě proto dojednal jejich opravu. Přečtěte si, jak kontrola auta probíhala z pohledu paní Dubcové.

Jak byste popsala svou zkušenost s našimi službami?

O Autotýmu jsme se s manželem dozvěděli od známého. Vybrali jsme si balíček Standard. Já jsem si našla auto a druhý den jsem kontaktovala Autotým, přijel pan Červ, zástupce Autotýmu. Auto kontroloval skoro 3 hodiny a dával mi průběžně informace ze servisu, my jsme u prohlídky nebyli. Zjistil na autě několik vad, proto to nejprve vypadalo, že si auto nekoupíme

Byla tam jedna zásadní vada, kterou v bazaru odstranili – špinavý motor od oleje. A vypadalo to, že by tam mohla být závada turbodmychadla, přetěsnění hadice. Máme na to protokol ze servisu, oprava stojí asi 40 000 a v originálním servise 70 000 korun. Nakonec jsme si auto nechali připojistit, máme protokol o tom, že je auto zkontrolované a že prodejce na popud Autotýmu odstranil vady.

Rádce z Autotýmu také odhalil, že automělo sjeté destičky a kotouče na kolech,obojíhned v servisu vyměnili.

Ilustrační foto

S čím jste byla nejvíc spokojena?

Líbil se mi přístup Autotýmu, všichni byli milí a celkově jsme byli se službou spokojení. Rádce nás informoval o všem, co při prohlídce zjistil, a odhalil vady. Zařídil i to, že bazar nalezené vady opravil.

Co se vám naopak nelíbilo?

Ocenili bychom víc informací k pojištění – všeobecné obchodní podmínky jsme dostali, až když jsme podepisovali. Autotým nám nabídl připojištění k převodovce právě pro případ, kdyby v budoucnu selhala, protože na autě byly nějaké závady.

Jak probíhala komunikace s rádcem?

Měli jsme Dropbox na fotky, ale nepoužili jsme ho. Nejdůležitější bylo to, co mi rádce sdělil na místě.

Prohlídku auta jsme nechali komplet na rádci.Trvala 3 hodiny, proto jsme dorazili až po ní, abychom tam zbytečně nečekali. Rádce nám o autě všechno podstatné sdělil na místě a domluvil opravu toho, co bylo potřeba.

Doporučila byste Autotým i svým známým? Využila byste naše službyznovu?

Autotým bych určitě doporučila a určitě bych ho využila znovu. Celý balíček nás vyšel na 8000, to je dost peněz, ale nám se to vyplatilo. Kdybychom Autotým nevyužili, nevěděli bychom o vadách, a tak by nás auto vyšlo na podstatně víc. Rádce se nám snažil vyjednat lepší cenu,to prodejce nechtěl, ale nechal opravit závady. 

Zavolejte nám

Ikona telefon modrý

800 553 333
702 078 878

Těšíme se na vás od 9 do 17 hod, po – pá.